FULL SERVICE

 

Wij werken met een vast dagdeeltarief waarin full service is meeberekend. Als wij voor u een opdracht aannemen, ontwikkelen en/of uitvoeren rekenen wij geen e-mail tijd en telefoontarief. Wij zijn met inachtneming van redelijkheid 24 uur per dag bereikbaar in trainingstrajecten, coaching, outplacement, advies en assessment. Opdrachtgevers en deelnemers kunnen dus altijd contact met ons opnemen. Zeker waar het gaat over stevige en emotioneel heftige (gedrags)veranderingen is dat uiterst waardevol gebleken.

Door de diversiteit van onze achtergronden is het mogelijk uiteenlopende aspecten van een probleem binnen ons bureau aan te pakken.

Wij zijn binnen alle redelijkheid in staat een aangegaan traject altijd uit te voeren door het inzetten van back-up.

Het gebruik van audiovisuele middelen is standaard.

 

Uiteraard kan in overleg afgezien worden van één of meerdere full service componenten of wilt u juist componenten toevoegen. Dan zullen wij met u een aangepast dagdeeltarief vaststellen.